Kontoverificeringsproces

Hvordan opdaterer jeg mine konto-oplysninger?

For at få foretaget ændringer i de personlige oplysninger, som er registreret for din handelskonto (som vist på skærmen “Administration af penge/personlige oplysninger”), bedes du kontakte os for at gøre rede for

Læs mere

Hvordan bekræfter jeg min betalingsmetode?

Når der indsættes pengemidler på din konto, skal der bruges en betalingsmetode, som er under det samme navn som indehaveren af handelskontoen

Læs mere

Hvordan bekræfter jeg mit telefonnummer?

For at få bekræftet dit telefonnummer bedes du tilgå den primære handelsskærm på Plus500 platformen → Klik på "Menu" → “Konto” → “Bekræft konto”

Læs mere

Hvad kræves der for at få verificeret en konto?

Det er pålagt kunderne at verificere deres konto af identifikations- og sikkerhedmæssige årsager i henhold til vores due diligence procedure for kunder

Læs mere

Hvad er et cpr-nummer (TIN)?

Cpr-nummer (Tax Identification number - TIN) er et personligt nummer, som bruges til skatteformål i det land, som du indberetter skat til.

Læs mere

Hvorfor har jeg ikke modtaget bekræftelsesbrevet?

Alt afhængig af hvilket land, du bor i, kan du bede om, at der bliver sendt et brev som adresseverificering til den postadresse, som du har opgivet for din

Læs mere

Hvorfor har jeg ikke modtaget koden til verificering af mit telefonnummer?

Konstater at du ikke har tilføjet landekoden til dit telefonnummer, da systemet automatisk inkluderer din landekode i nummeret ved opringning i overensstemmelse med de

Læs mere
Kunne du ikke finde noget svar på dit spørgsmål? Kontakt os!
E-mail

CFD'er er komplekse instrumenter og der er stor risiko for at tabe penge hurtigt på grund af gearing. 76,4% af detailinvestorkonti taber penge, når der handles CFD'er med denne udbyder. Du bør overveje, om du forstår, hvordan CFD'er virker, og om du har råd til at tage en høj risiko for at tabe dine penge.