Hvorfor lykkedes min indbetaling ikke?

  • Gennemførelse af kontoverificering: i visse tilfælde bliver indbetalte beløb ikke lagt til din saldo, førend verificeringen af kontoen eller betalingsmetoden er gennemført. Hvis dette er tilfældet, vil du blive underrettet herom.
  • Færdiggørelse af hele indbetalingsprocessen: sørg for, at du har gennemført hele indbetalingsprocessen. For eksempel hvis du indbetaler via PayPal/Skrill (hvis denne metode er tilgængelig i dit område), vil du blive bedt om at gennemføre din indbetaling gennem den relevante e-wallet webside.
  • Én betalingsmetode for hver konto: Kun en betalingsmetode kan være tilknyttet en konto. Du vil ikke være i stand til at indbetale ved hjælp af dit debet-/kreditkort eller elektroniske pengepung, hvis disse allerede er tilknyttet en anden handelskonto.
  • Indskudsbegrænsninger: hvis du modtager en fejlmeddelelse om, at du har nået grænsen for indbetaling af indskud, eller hvis du ikke er i stand til at foretage indbetaling af enhver anden grund, bedes du kontakte os for yderligere informationer ved at klikke på “Send os en e-mail” linket.
Kunne du ikke finde noget svar på dit spørgsmål? Kontakt os!
E-mail

CFD'er er komplekse instrumenter og der er stor risiko for at tabe penge hurtigt på grund af gearing. 76,4% af detailinvestorkonti taber penge, når der handles CFD'er med denne udbyder. Du bør overveje, om du forstår, hvordan CFD'er virker, og om du har råd til at tage en høj risiko for at tabe dine penge.